هتلهای کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ترنج کیش

 

آدرس

کیش - میدان جاسک - ابتدای جاده جهان

امکانات

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، اینترنت در لابی،

توضیحات

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است .

دلایل انتخاب

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.در ساخت این مجموعه تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و...

 

 

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 شما می توانید در تور کیش در بهترین هتل های آن اقامت کنید و از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

هتل شایگان کیش

_شایگان.jpg  

ic_staron.png

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی 

 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد.

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

هتل  زیبای شايگان كيش با مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نيلگون خليج همیشه  فارس و رنگ آميزی متنوع طبقات موجب گرديده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند.  هتل شایگان کیش با دسترسی پياده 2 تا 5 دقيقه ای به بازارهای پانيذ و مرکز تجاري پرديس از جايگاه ويژه ای برخوردار است.   





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: